fredag den 21. september 2007

Sådan ser min lejlighed cirka ud fra gaden. Flot farve, ikke sandt? Stedet vi bor kan nærmest beskrives som et beboelseshotel - der bliver gjort rent på mit værelse (SWEEEEET) og skiftet sengetøj en gang om ugen og der er en slags reception med vagter og en lille butik og endda et vaskeri, med bloody HÅNDKRAFT! firmaet betaler heldigvis...jeg klager ikke.
Her er vi inde og gafle en shawarma i midtbyen. Der er knald på neonskiltene, skulle jeg hilse og sige.

Taxaen er en billig, men langtfra altid hurtig løsning. Der er bare for mange biler i bangkok. Til gengæld kan man jo få nogle pæne billeder ud af det.


Min homeboy Jannick guffer en gang thai-frokost i sig. Hver dag bestiller man en ret og så står den bare klar til eliminering kl. 12.



The Monk Studio har en dejlig jungleagtig gård, hvor man kan hænge ud i pauserne. Der bor både firben og skrubtudser og en kat ved navn Jinx. Midt i billedet sidder vi så og spiser vores frokost. Mums.




Gangbroen mellem mit arbejde og min lejlighed har pæne lyserøde blomster, der bliver vandet når det regner. Jeg håber de kan lide bilos.





En meget klog kat ved navn Max. Tilhører Mark, en animator på studiet og er meget fotogen.






Forrest, Min instruktør, Tod, i færd med at give Dave (bagerst), instruktøren på Paddle Pop isreklamen, megaklø i Wii Boxing. Det er fandeme et videospil der vil noget.







Ingen kommentarer: