torsdag den 13. september 2007

Så er vi i gang!


Nå, men så goddag,


Dette er det første ydmyge kapitel i en forhåbentlig lang og nervepirrende blog, hvori jeg gang på gang vil krænge min formørkede sjæl ud med foruroligende og hudløst ærlige indlæg og fjollerier.


Så snart jeg får erhvervet mig et nogenlunde moderne kamera af den slags uden filmrulle, vil den også bugne af farverige fotos fra min tid i det store, forføreriske Thailand. Indtil videre må I nøjes med lidt skrift og måske en enkelt tegning...
Ovenfor ser I et billede fra mit webcam. Det er taget på min arbejdsplads, The Monk Studio. Sedlerne på tavlen i baggrunden kaldes et Storyboard.


God fornøjelse!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jaaaazzz!

Unknown sagde ...

indie pop!!!

Unknown sagde ...

mer text, mand, det haer duger inte :)