søndag den 30. september 2007

Fieldtrip no. 1 wörter und bilder

Og her er så lørdagens fotografiske udbytte: Jeg må på forvejen med skælvende hjerte erkende, at kronologien er fucked up, men jeg skal gøre mit bedste for, med informative kommentarer, at gøre oplevelsen nogenlunde acceptabel.

Ja, jeg ved godt at et billede af et tempel ikke er det bedste kick-off, men dette kæmpekompleks af søjler og templer var altså temmelig fantastisk i det dalende sollys.
Og det gjorde det ikke værre at de dersens træer stod i fuld blomst og hyggede sig blandt de historiske vingesus. Og en lille blomst til pigerne
Den der trækrone var bare FUCKING stor og sej. Mit nye yndlingstræ efter egen i rørvig
Jannick poserer smukt foran endnu et tempel
Denne her bus havde sikkerheden helt i top: med otte-ni spejle på hver side af forruden kan det ikke gå galt og man kan let se, hvis man har noget siddende i tænderne
Et af stoppene var en elefantpark. Vi hang ud sammen med den her krabat, en teenage elefant. Jeg har glemt dens navn, men vi kan jo kalde ham Terminator
Terminators ejere sørger for lidt dansemusik til de flapørede krabater
Et traditionelt thai tempel skal I da også lige have med. Indeni er der en gigantisk budda af guld som uomtvisteligt sparker røv på vores ynkelige jesuskrucifikser.
Hello!
Vores flodbåd var pænt pyntet op til den flotte dag.

El Capitan...han styrede os trygt og godt gennem den brune flod med rutine og kølig sømandsattitude
Vi tog fandeme mange billeder den dag. Her er det gringoen Greg, der giver den gas med sit 30D (modellen før min 40D - yesss)
Vores personlige tjener, der var thailandsk mester i lyn-refill og også en flink pige.
Floderne er stadig vigtige transport årer for thaierne og der er masser af arbejde til de utrættelige, små slæbebåde


Appelsinjuice.
Maahir skitser og ser boheme-cool ud - staklen er midt i rhamadanen og måtte se til med løbende tænder mens vi andre frådede vores superfrokost.
Dhou, vores kære tur-guide er en flink fyr, men vist ikke helt glad for kameraer.
Et tempel-mikadospil fortalte mig min fremtid, og den står på dette ark.
Tod er også vild med at fotografere



En masse frugter, som jeg ikke ved hvad hedder - men flot ser det ud...

Kongens gamle sommerpalads, chinese style Det var et temmelig tjekket palads, med tårn og det hele...
Det var det.



Ingen kommentarer: